Tipy a triky ...

Návod jak se orientovat v eshopu a snadno a rychle najít co potřebujete.

 

 

MENU s postupy:

1. Jak vyhledávat na stránkách.

2. Jak objednat zboží. 

     / registrace , výběr zboží , vkládání do košíku , indikace co je již v košíku , dostupnost produktu , dokončení objednávky , potvrzení objednávky /  

3. Jak zjistit nedodané zboží.

 

 

 

1. Jak vyhledávat na stránkách :

Zkusíme Vám pomoci se zadáváním podmínek k lepší selekci. Nejjednodušší je zadávat požadované slova z přepokládaného hledaného zboží a i částí slov a oddělovat je mezerou (mezerníkem) například : "pouz Sams Xcover 3" viz v obrázku "šipka A.". Pod rámem pro vyhledávání se začne zobrazovat našeptávač a zobrazovat v jakém tvaru je hledaná položka evidována v eshopu (a napoví Vám jak přesněji specifikovat hledané zboží, aby se Vám po potvrzení vyhledání zobrazilo jen to správné zboží. viz v obrázku "šipka B." ).  Potvrzení vyhledání po dopsání textu stačí stisknout klávesu ENTER nebo kliknutí na symbol LUPA viz v obrázku "šipka C.". Symbol "?" (otazník) zobrazí bublinu a v ní je odkaz na "Tipy a triky" a po kliknutí se Vám zobrazí návody a rady jak snadno zjistit informace v eshopu.

Vysvětlení k vyhledávání :

příklad pokud chceme vyhledat : "Pouzdro Forcell S-View pro Samsung G388F Galaxy Xcover 3 black/černá" stačí zadat do vyhledání jen části text které jsou tučně a oddělovat mezerou například : "pouz Sams Xcover 3"  Po takto zadaném požadavku našeptávač zobrazí pouze 7 konkrétních modelů. Pokut požadavek potvrdíte ENTREM nebo kliknutím na lupu zobrazí se všech 7 produktů. Další možnost je pokud najdete požadovaný produkt v našeptávači můžete na ten konkrétní také kliknout a dostanete se přímo na detail požadovaného daného zboží.

Seznam podle kterých polí produktů lze vyhledávat :

- podle názvu produktu ( nebo jeho částí a i částí slov)

- podle kódu produktu ( jedná se 6 místné číslo na detailu produktu např. : 422815)

- podle EAN kódu ( pokud jej dodavatel či výrobce poskytuje např. : 740617147254)

- podle Part Number ( pokud jej dodavatel nebo výrobce poskytuje např. : 1253-5636)

- podle speciálních zkratech pro snadnější hledání ( např. : pro vyhledání náhradních dílů pro Samsung stačí zadat :  NDSAMG388   ( význam zkratek : ND - značí náhradní díly, SAM - značka Samsung, G388 - číselné označení produktu nebo modelu.)

 

zpět na menu >>


 

 

 

2. Jak objednat zboží :

Pro prohlížení zboží a ukládání do nákupního košíku není nutné být přihlášen.

Před objednáním je potřeba provést přihlášení a k přihlášení je potřebná Vaše předchozí registrace. K přihlášení budete vyzváni při snaze o objednání zboží. Pokud již máte přihlašovací údaje, potom můžete pokračovat bodem 5) Přihlášení.

 

 

 

1) Registrace nového uživatele:

Registrace pokud budete objednávat zboží jako :

 - KONCOVÝ ZÁKAZNÍK  - stačí nechat před nabídnuté zatržení (viz první obrázek dole), vyplnit povinná pole, která jsou označena červenou barvou a doplnit dole kód proti robotům. Zkontrolujte si správnost zadaných údajů a klikněte na tlačítko "POTVRDIT". Automaticky po dokončení registrace jste přihlášeni do eshopu a můžete objednávat za doporučené ceny.  Potvrzení  - Potvrzení o dokončení registrace je zasíláno automaticky na Vámi uvedený email.

 - FIRMA - to jest pro další obchodování a máte IČO je nutné kliknout nahoře na nadpis: "FIRMA" (viz druhý obrázek dole) a následně vyplnit povinná pole, která jsou označena červenou barvou a doplnit dole kód proti robotům. Zkontrolujte si správnost zadaných údajů a klikněte na tlačítko "POTVRDIT".  (Údaj DIČ - je povinný jak pro plátce tak neplátce DPH. DIČ má přidělen finančním úřadem každý subjekt s živnostenským listem a je číslo je uveden v : "potvrzení o registraci" např. české firmy začínají CZ a slovenské firmy SK .. atd.) Automaticky po dokončení registrace jste přihlášeni do eshopu a můžete objednávat za doporučené ceny.  Potvrzení  - Potvrzení o dokončení registrace je zasíláno automaticky na Vámi uvedený email.

 

Pokud se registrujete jako FIRMA, tak Vaše registrace bude následně editována s nastavením cenových kategorii a do 24 hodin obdržíte informaci emailem o změnách.

 

 

 

 

2) Výběr zboží :
Zboží můžete vyhledávat podle návodu v článku : 1. Jak vyhledávat na stránkách.

Můžete využít i přesnější dohledání stromovou strukturu v levém sloupci. Například pokud hledáte všechny odolné mobilní telefony Aligátor postupujte :

- první kliknutí na : "Mobilní telefony" vlevo ve stromu a záložce kategorie.

- druhé kliknutí na : "Outdoor - odolné - speciální"

 

Také můžete využít podrobné vyhledávání :

- vyhledávat podle textu v názvu, kódu zboží , part no., statusu .. atd viz pole v obrázku :

 

 

 

 

3) Vkládání zboží do nákupního košíku :
 

U vyhledaného produktu v náhledu : "Galerie"  ve spodní části pod produktem ( viz obrázek a červený rámeček) máte informace k objednání.

- V levém okýnku zvolte množství objednávaných kusů 
- Kliknutí na košík se vloží zboží do košíku.
- Zelený háček - značí zboží skladem (vykřičník - poslední kus, křížek - není skladem, pomlčka - běžná dostupnost do 48 hod.)

 

 

 

 

Indikace zboží které máte v košíku při hledání dalšího zboží

Po vložení zboží do košíku se při hledání stejného zboží zobrazí informace, že již máte zboží v košíku. Viz obrázek ( v každém náhledu zobrazení produktů tj "S obrázky" , "Tabulkový výpis" nebo "Galerie" se zobrazuje informace jinak. Na obrázku je znázorněno při náhledu "Galerie" ) :

 

 

Dostupnost produktu

Po kliknutí na : " Zelená háček " - se zobrazí vyskakující okno s informací o stavu skladu a dostupností produktu :

V pravé části můžete zadat poptávané množství a zobrazí se Vám jaké množství je volné k objednání a dodání do druhého dne k Vám a informace kolik kusů je na cestě popřípadě kterému manažerovy produktu zavolat s dotazem na dostupnost zbývajících Vámi poptávaných kusů.

 

 

 

 

4) Dokončení objednávky zboží :

Košík

Pro dokončení objednávky je potřeba přejít na košík to jest kliknout vpravo nahoře na symbol košíku. Před kliknutím se Vám po najetí myší zobrazí obsah košíku s celkovou hodnotou objednaného zboží. (viz první obrázek)

NOVINKA !  - Nebo nově pokud rolujete myší dolů po stránce se zobrazí ikonka košíku v zafixované horní liště na úrovni vyhledávání na pravé straně na šedé liště (viz druhý obrázek)

  

 

Po zobrazení košíku  :

v 1. kroku  - Kontrola obsahu nákupního košíku  :

Prosím proveďte kontrolu zda máte vše potřebné objednané a souhlasíte s množstvím a cenou a celkovou hodnotou.

následně : "POKRAČOVAT K OBJEDNÁNÍ >"

v 2. kroku  - Volba dopravy a přidání do starší objednávky.

Objednávku si můžete pojmenovat, vytvořit k ní poznámky, zvolit způsob doručení a způsob platby.

Vyberte a zatrhněte způsob dopravy. Způsob platby. Pro blokování zboží a dodání je potřeba zachovat typ : Objednávka (pokud bude odeslán požadavek jako "Nabídka" nedojde k blokování zboží a odeslání )

Poznámka : Uveďte prosím informace pokud si přejete dodat blokované zboží odeslat jindy než ve stejný den dokončení objednávky. (například.: "odeslat zboží až 5.3." nebo "rezervace" - v tomto případě prosím ještě uveďte do kdy platí rezervace to jest přesné datum. )

Vyberte jestli se má zboží z košíku vložit do stávajících objednávek (pozor na správnou dodací adresu pokud jich používáte více - je to v daním řádku úplně vpravo) nebo zanechte tak jak se nastavení samo nabídlo a vytvoří se nová objednávka (dodací adresa se nastavuje v dalším kroku)

"POKRAČOVAT V OBJEDNÁNÍ >"

v 3.kroku - Kontrola dodací adresy a odeslání objednávky.

Zkontrolujte fakturační údaje a pokud dodací adresa je jiná než fakturační vyberte z rolety dodací adresu na kterou jste již objednávali. Pokud v roletě potřebná adresa není klikněte na řádek : "Nová dodací adresa" a vyplňte potřebné údaje.

Po kontrole objednaného zboží můžete ještě zvolit zda si přejete odeslat objednávku od nás ze skladu až bude kompletní to jest všechno Vaše požadované zboží z vytvářené objednávky bude skladem. Dle potřeby zatrhněte. Zboží je odesíláno k Vám dle obchodních podmínek nebo se řídíme nastavením v objednávce a poznámkou v objednávce. Odesláním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami.

Poslední kliknutí : "ZÁVAZNĚ OBJEDNAT >"

 

 

5) Přijetí a potvrzení objednávky

Hotovo - objednávka je dokončena. Zobrazí se na stránce vygenerovaná objednávka s přiděleným objednávkovým číslem OP. Potvrzení objednávky obdržíte automaticky, na Vámi uvedený email v kontaktech, potvrzovací email s rekapitulací objednaného a dostupného zboží.

Stav objednávky je možné sledovat na uvedeném odkaze v emailu..

 

Po odeslaní objednávky

Při nesrovnalostech nás neváhejte obratem kontaktovat telefonicky viz horní lišta : "KONTAKTY" nebo na email : objednavky@kvapil.cz pro upřesnění co je potřeba v objednávce změnit nebo opravit.

 

zpět na menu >>

 

 

3. Jak zjistit nedodané zboží :

Potřebujete vědět a zjistit informace kolik kusů a jakého zboží Vám budeme odesílat? Co nebylo dodáno ze starších objednávek a zda to máte objednané a termíny kdy to naskladníme pro Vás? Zde je návod jak na jedno až dvě kliknutí zjistit veškeré informace. Postup popisuje první obrázek. Jednoduše kliknout na záložku : " Dokumenty" a potom se zobrazí následující menu a v ní vybrat a kliknout na záložku : "Nedodané zboží" nebo můžete rovnou kliknout vpravo v řádku vedle stromové struktury s rychlými odkazy jako je : Domů , Oblíbené položky, Nedodané zboží ...

Právě na : "Nedodané zboží"

Následně máte před sebou jednoduchý přehled všech položek zboží, které máte u nás objednané a ještě nebyli k Vám dodány.

Nedodané položky objednávek - seznam

Filtrování - Horní řádek slouží pro filtrování, kde můžete zobrazení položek omezit například podle čísla objednávky, Vašeho označení obj., kódu produktu, data od do nebo podle dodací adresy, která pobočka objednávku chce dodat.

Zobrazí se Vám sloupečky s číslem objednávky, kódem, názvem a sloupečky s čísly a v záhlaví písmenka :

Sloupce:
    O - objednáno 
    S - stornováno
    B - blokováno
    V - vydáváno
    D - dodáno
    N - nedodáno

Čísla uvedená u sloupečku "B" můžeme ihned dodat - máme je skladem a jakmile je vyfakturujeme přesunou se tyto hodnoty do sloupce "V". Jakmile je zabalený balík tak a na cestě k Vám, tak se přesune zboží ze sloupce "V" do sloupce "D".

To co ještě nemáte dodáno je ve sloupci "N".

Sloupec N:

Červené podbarvení - není skladem

Zelené podbarvení - je skladem

Oranžové podbarvení - je skladem, ale méně než "N" (počet objednán ve sloupci "O" a bude dodán počet ve sloupci "B") 

 

Horní oranžové tlačítko : "ZOBRAZIT TERMÍN DODÁNÍ" po kliknutí zobrazí k jednotlivým řádkům aktuální dostupnost kusů a pokud jsou známé i termíny naskladnění.

 

Všechny podtržené hodnoty lze využít ke kliknutí a dostat se na detail jak objednávky a nebo produktu. Viz další obrázek.

Při kliknutí na číslo objednávky OP1xxxxxxx se dostanete na detail, kde jsou veškeré detaily k objednávce. Kdo objednal zboží, kdy, jakou přepravou .. atd. Taky je zde uvedena poznámka s požadavkem od Vás nebo od nás jak s danou objednávkou naložit.

   

 

zpět na menu >>

 

 

 

 

 


 

Naposledy navštívené

 


 

 

 
    Kód Název produktu Vaše cena  

 
 
 


 
 
 

 

 

 

porovnat - 0 ks

 

 

 

 

  Kód Název produktu Vaše cena    

 
 
 


 
 
 

 

 

 



 
 
 





 

 

 

Technické řešení © 2017 CyberSoft s.r.o.